Tuesday, June 23, 2009

post to the SUCK guy? no!

是我的错?全都是我的错?你对完?他喜欢我也是我的错?我逼他喜欢我的?全你对?是吗?

我不知道自己会写这个post...我不是要道歉还是什么,我真的没有错!

你不看下你自己?你很好?什么都要让你?你发脾气时谁都要迁就你,顺你?你对吗?你真的觉得你对吗?你的好朋友都顶不顺你,你自己也不检讨下吗?

说真的,我也不想没有你这个朋友,是你自己不要我这个朋友的……那就算了!

就那么一句话,就那么几句话。

算了,我也没有打算要道歉!
我还是要说多一次!我没有错!

you suck in any way like the way you love her

what happen? is my wrong? obviously, you're saying me right?
I remember, he said to me : dun care what he saying.
i can dun care this? i think cy is yr best friend right? is not. who is you best friend? If best friend why you can say that to him? i can feel that , so hurt you know? Do you think before while you wrote this?
I really dun know how can i do if you continue like this.I angry.i very very angry. SAD. cause i lost this friend. I just a normal girl. I dun know how can i do. Really dun know.Like he said. Dun care this? But i know i cannot.
I will not apologize to you. Not my wrong. I dun know what you 're thinking. i hope that nothing hurt for me. I writing this post not cause of you , i just wanna abreact at here.

wen peng, you like her right, i know.Not she told to me,is yr act told me, you're like her. If got ppl say to you that bad word you will angry or not?

so hurt , so hurt.

but, i really dun wan lost any friend.
disappointed.

1 comment:

  1. 我第一天认识你,你猜…我对你的第一印象是什么……
    看来你是猜不到的…就是一个很普通很普通……
    很容易傻笑……很容易相处
    不知到是不是认识久了
    你脸上的笑容都不见了,虽然有时分享能逗你开心…
    不过在你的脸上…那种暂时的开心…我真的看不下去……
    你再也不像我第一天认识你时,那么普通,普通
    一点都不复杂


    你不要说是因为那两个人的关系
    男生跟女生真的也会有单纯朋友的
    看你会不会处理



    对不起啊
    你不开心我还讲多多…

    ReplyDelete